Dagen hittills

Sova sova sova, underbart. Ligga och dra sig, helt underbart! Jag kommer inte upp på mornarna och jag funderar på om jag ska ställa alarm på tv på högsta volym så jag kanske vaknar i panik och om jag har tur kanske jag flyger upp ur sängen?   eller så stänger jag av den och somnar om? Jag skulle behöva en mirakel väckarklocka.. men vart hittar men en sån? Kom till skolan precis på pricken idag och då ser jag ut som en påse med skit kan jag lova. Har Expo hela förmiddagen och sedan på eftermiddagen har jag svenska. Så just nu sitter jag vid datorn för jag väntar på att mitt lilla pul ska torka så jag kan måla.

Idag ska jag åka hem till min kära mor och leka frisör för både henne och mig så jag antar att jag tar alex på samma gång om han nu inte har annat för sig vilket jag inte tror (: Sedan måste jag nog vara själv för att få saker och ting gjorda för annars kommer jag bara villa mysa ner mig bredvid hjärtat. Nu ska jag kolla in mitt verk och se hur det går.
Ha en förjävla bra dag hörrni!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback