Dessa fina låg i min brevlåda idag.

sista lektionen var en plåga. Hade skit ont i huvudet, trött och hungrig men slutade till slut och gick och träffade louise en snabbis sedan gick jag till bussen och åkte ner på stan. Hade sån tur att alexader slutade precis så jag fick skjuts av han hem. Provade att äta korv och det gick ganska bra om man skar dom i mollikyler så jag gjorde korv och mos och det var verkligen vad jag behövde ;)
Kollade igenom posten och hittade skolfotorna och fyfan är det ända det jag har att säga. Men jag lollo och mathilda knäppte "kompiskort" och det är ganska gulligt att ha kvar.
va hade haft emo som tema på klassfotot så vi är inte speciellt snygga och speciellt inte jag! Jag hade iallafall försökt att tagit bort allt smink men.. ja du ser. Men det bjuder vi på ♥

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

HAHAHAHAH nej men fyfan :D <3

2010-09-09 @ 20:31:51
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback