En dag för mig själv..


Godmorgon! Igår fick jag somna i tid och imorse kände jag väl mig mer som människa än som en överkörd groda. Gick upp och duschade (älskar att duscha på morgonen) Så det blev till att fixa sig lite idag inte mycket men jag har inte en knut på huvudet iallafall. Kom sent som vanligt och inser att varken Mathilda eller Lollo är i skolan så jag kommer få spendera min dag alone vilket inte är speciellt roligt. Hade också velat lega i sängen hela dagen och slappa lite framför tvn. Ska iallafall ha skolval idag och jag fattar inte varför? och vad ska jag rösta? Får väl se hur det går då men jag anser att det är onödigt.  Ska försöka bli klar med min färg analys och kanske hinna med lite på bloggen eftersom jag inte hann det igår men det visar sig om jag hinner nu också. Dagen kommer kännas lång och ensam men får hoppas på att det går fort och ikväll kanske jag ska busa med Vanessa eller om jag ska försöka fota lite för jag knäppte bara analogt igår ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback