Fedag och äntligen helg eller ska jag säga äntligen?

helllusan! Imorse tyckte jag att sängen var skönare än någonsin och ville inte kliva upp och inte gjorde det bättre av att alexander också var trött och aldrig kom upp. Slet mig upp ur sängen vid halv nio tiden och käkade tacopaj ( jag fick i mig en liten bit iallafall ) Är bättre idag så jag kan prata och käka lite utan att det gör extremt ont. Fick skjuts av alex till skolan och då var det bara att sätta igång med prima arbetet och jag skriver texten. Slutar väl vid fyra/fem tiden och då rullas det hem till hille och om jag har tur så kan det bli en liten krogrunda men det visar sig.
Blir väl jobb som vanligt i helgen och ingenting jag ser fram emot. För nu är jag så less på att jobba på helgerna för jag hinner fan inte med att göra det jag vill..

..Varken louise eller mathilda är i skolan. suck!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback