Fika med Louise

Lagade nudelwook och mös i mig den liggandes i sängen för alexander kom aldrig hem. Skickade iväg ett sms till Lousie och kollade med henne om hon ville ta en fika och det ville hon såklart (: så jag klädde på mig och åkte ner med halv sex bussen och mötte upp henne som kom från skolan ;o gick upp och satte oss på mingel och snackade med en kaffe i handen tills jag fick för mig att jag var jättesugen på ett glas vin så jag var ju tvungen (a) Satt ett bra tag och kände suget i magen av mat så vi beställde in en varsin bakadpotatis med skagen. Gott men ingte rikigt min grej men det gick i. Satt kvar ett tag till men kände att vi var nöjda vid nio tiden så vi hoppade på bussen och jag hoppade av vid fille för att se var han och alex höll på med men jag ville bara hem och dom blev aldrig klar ( han har fortfarande inte kommit hem ) så jag hoppade på bussen igen och nu ligger jag och myser i sängen framför csi. Får se om alex hinner komma hem innan jag somnar eller inte.
Imorgon blir det iallafall upp till skolan sedan iväg på ansiktsbehandling! Gud vad skönt.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback