Gårdagens roligheter var det roligaste på länge!

God morgon! Gårdagen var kanon, jag hade verkligen skit roligt. Kom dit vid sju tiden och minglade lite och träffade brudarna och pratade en stund innan vi fick äran att hämta mat. Satt och små åt väldigt länge innan jag fick för mig att jag kanske skulle köpa nått att dricka. Underbar underhållning med något speciellt band, sedan en massa tjohoa dansare så det var drag hela kvällen och vet ni vad det roliga var? Det sög nere! Det var fan så mycket roligare att vara uppe än att stå nere i natt klubben och ingen vill dansa.  Träffade även en underbar barndomskompis som det var sjukt roligt att se så va dansade lite och hade oss. Det roliga med det hela var att mamma skulle hem vid tio men vart hittade jag henne klockan tolv så? Mitt på dansgolvet! Ah men tjena. Det var kul att kunna umgås med mamma på det sättet också. Vid två kom alex och hämtade oss och mamma bjöd på käk! Fy fan vad gott det är att käka när man har varit ute, spelar ingen roll vad det är utan allt smakar himmelskt (=
Jag har legat i sängen hela dagen och sovit, så jävla skönt efter som det är min andra lediga helg på två år! Så jag har verkligen tagit på vara på det idag så jag kastade mig upp ur sängen för en stund sedan så nu är jag ny duschad och fräsch. Ska snart skölja ur inpackningen sedan kommer pappa hem med kina mat. Bilder kommer efter maten.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback