God natt folket!

Seriöst vad är det här? Jag skulle gå in och kolla på Cleo på svt play men självklart var det slut så jag började kolla på den här serien som heter I Anneli.. verkligen jätte bra, not! Helt konstig och pinsam men har inte så mycket annan för mig så får bli ett sista avsnitt.
Jag spenderar min kväll framför datorn tills jag blir trött och imorgon blir jag också hemma för imorgon är det heldag med hela media programmet och det är inte jag speciellt taggad på när jag är sjuk. Så tyvärr imorgon fortsätter jag att försöka få ur löshåret. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofie

ojdå stackare ! hoppas du blir bättre snart, jag har köpt den på Zara älskar den & e jette skön (:

2010-09-22 @ 06:33:33
URL: http://soouufie.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback