Jobbat dålig i helgen så idag är jag hemma sjuk

Tjenare alla söta. Sorry att jag inte har bloggat i helgen men har inte haft tid, klivit upp tidigt och lagt mig sent så datorn kom inte i första hand. Har jobbat dubbelt, på heartan och hos Lena. Idag är jag hemma sjuk och det släpper inte heller :/   jag som har två interjuver i veckan och ska på ansiktsbehandling på onsdag, underbart! Det har jag längtat efter och så ska jag ta mig tid att boka tid på rosmarin när det passar mig. Har lite mycket i kalendern nu så man får så gott som passa sig efter den. 

Idag blir det lugnt, tänkte jag kanske skulle försöka städa lite och byta sängkläder och så sedan kryper jag nog ner i sängen med en film och somnar kanske :)  Ha en trevlig kväll ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback