Lördags underhållning

toodiloo! Igår hade jag min första prima dag och det var faktiskt kul och jag tror att det kan bli kanon. När jag slutade åkte jag och lollo ner på stan och handlade lite, jag köpte en almanacka, bläckpenna som man kan sudda, usb minne (: åkte hem och kastade i mig en macka sedan kom lena med hundarna så gick jag med dom till henne. Satt där och slappade en stund sedan skjutsade hampus hem mig och när jag skulle åka fick jag ett sms av pappa att jag skulle komma hem nu för han ville prata med mig.. Klump i halsen?  Nej inte alls! Så när jag kom hem fick jag en systemkamera :D Hur happy är man inte då! Så kom hjärtat som jag inte hade träffat på fyra dagar så jag fick pussa lite på honom sedan tog vi klas och åkte ut och rastade honom. Hänge på eriksson för det mesta men jag höll på att frös ihjäl så vi åkte hem vid halv två (:


Upp och jobba imorgon och vaknade med igen svällda halsen och helt slut i huvudet. Åkte och jobbade i två timmar på heartbreak sedan gick jag ocg träffa lena så vi fixade massa blommor till huset. Åkte hem och fixa det och det blev så fint så :) Hon kastade i en bleckning som jag hade medans jag städade salongen och när jag höll på där kände jag hur det brände som fan men tänkte inte mer på det men efter ett tag tyckte jag att det till och med gjorde ont så jag kollade mig i spegeln och ser att det har runnt på kinden så jag torkar bort det och har fått värsta brännmärket på kinden.. fatta hur jävla starkt det är då och det kletar man in hela huvudet med. Äntligen har jag fått klippt mig också så nu känns håret kanon :) Fick god mat och fika så jag kom hem vid sju tiden så jag klagar inte (:

Nu ligger jag i pappas säng och umgås med mamma och ska snart hoppa in i duschen för att invänta bäbis som ska höra av sig så vi kan åka och underhålla oss. 

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Heej jag har valt ut dig till en av dem fyra finaleisterna :) nu är det upp till andra att rösta på dig.. Önskar dig lycka till.

2010-09-05 @ 15:13:08
URL: http://livetienburk.blogg.se/
Postat av: mikkis

Sån har jag med :)

2010-09-07 @ 10:41:47
URL: http://mikkislarsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback