Nu räcker det med att vara sjuk!

Jag fattar inte.. det är inte ett dugg kul.

Imorse klev jag upp ganska sent men fick till mig med snygga kläder och smink och precis innan jag skulle åka började jag må jätte konstigt ( jag är ganska duktig på att inte känna hur jag mår på morgonen) men kastade i mig lite fil och hoppades på att det var tabletterna. Åkte till skolan och klev ur bilen och gick in och vände ungefär.. fyfan vad piss jag mådde, mådde konstigt i hela kroppen! Så Alex fick vända och komma och hämta mig igen så jag fick åka hem till sängen..vilket det blev för honom med för han mådde inte heller så bra stackarn. Vaknade för en liten stund sedan och känner mig död. Ska försöka få i mig mat snart och se om det blir bättre.
Nu vill jag vara frisk, jag har inte tid att ligga hemma och det är inte skit kul heller!

Kommentarer
Postat av: JENNY

Lite sent tyvärr :(

2010-09-27 @ 15:20:24
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Rebecca 'nollkollL' Jansson

sv' då få jag kika in där då :)

2010-09-27 @ 20:06:54
URL: http://nollkolll.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback