Religionslektionerna_Död



Nu har jag religion och jag var tvungen att fråga läraren vad fan denna lektion går ut på? Det ända vi gör är att diskuterar och jag klarar inte av det gför hon bara ger imot hela tiden och kommer man med en åsikt så är den fel.. Klarar verkligen inte av den här lektionen. Jag sitter helt tyst och är inne i min egna lilla värld och det är absolut inte mig!? Jag blir så förbannad på dom här lektionerna och jag hittar bara en massa fel hela tiden. Ska det vara så ?
Är det någon annan som har religion som har det lika eller är det bara jag som alltid lyckas med detta?

Blä, nu ska vi skriva om etiska problem och det är? Jag känner mig vilsen! Kan ju prova med lite musik i öronen och se om det gör sakern bättre =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback