Slapp och skön dag

kul att internet slog av när jag hade skrivit klart mitt inlägg.. Iaf så hade jag min första expo lektion och behövde inte göra speceillt mycket, vi fick uppgiften att städa hela lokalen och resna och kasta det som inte behövdes. Var klar vid tio tiden men satt kvar med mathilda och louise och flumma innan vi drog ner på stan och käkade lunch. Sallad på george självklart (: Jag fick veta att jag inte behövde åka tillbaka till skolan så jag gick en sväng på stan. Blev inget speciellt förutom ett nagelack..  Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, spagetti och korv, finns inget godare! :D Har fixat naglarna också men inte speciellt snyggt denna gång och sedan ska jag försöka få lite saker gjorda :) 



puss ♥

Kommentarer
Postat av: älskling.

"Jag fick veta att jag inte behövde åka tillbaka till skolan så jag slälv" ?? :D

2010-09-01 @ 17:16:52

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback