Spännande

tjoohoo! Expo hela dagen med louise och mathilda men som vanligt satt vi bara vid datorn.. attans. Jag lollo och jennika åkte till min gamla skola för att interjuva dom som har börjat på högstadiet som vi ska ha i prima om två veckor. Var där ett tag och kom tillbaka till skolan vid ett tiden och hade svenska.. kolla på en oliver twist film på engelska. Ah men hej för det är ju jag så himla bra på ;D Nu har jag slutat och sitter och väntar på att lollo också ska sluta för sedan ska vi ner på stan.. och vad ska jag göra ? ;D Det får ni inte veta förens sedan när jag har kommit hem från ansiktsbehandlingen. Hej vad det kastas pengar på allt! :o Skulle jag dö på cupen så skulle det kännas bättre att vara pank och ha gjort nått för pengarna än att ha alla kvar.. okej sorry. nu spårade jag ut totalt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback