En dag på gröna lund med folket!

Lördag och det var bara att kliva upp tidigt för att åka till Grönan med en massa trevligt folk. Började med att jag sov över och fick stressa som ett as tills Lollo och Micke skulle hämta mig. Åkte och fixade frulle på mc donalds och sedan var det en fin bussresa på två och en halv timme. Kom fram vid elva tiden så vi kastade oss på berg och dal barnan så den var gjord, sedan flöt det bara på. Vi hade strålande solsken och varmt så det var ju jävla tur. Spelade på chokladljul för första gången i mitt liv och vann det första jag gjorde och fick en geisha ;D Sedan vann jag en marabou så jag var nöjd för dagen (: Hade skit kul men jag kunde ha mått bättre och inte behövt tagit tabletter var och varannan timme. Tack för en underbar dag!


Sugen? Och jag som inte ens tål choklad (:

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback