Smärtsam dag

Nu är jag hem kommen från en underbar ansiktsbehandling. Jag älskar att åka dit för det är så mysigt och dom tar väl hand om en. Lugn mysig och man känner sig som en ny människa när man går där ifrån. Sedan har jag också.. piercat tungan!! Äntligen efter tre år så är det gjort och jag trodde jag aldrig skulle klara av det.
Nu har jag försökt att äta vita bönor och korv och jag var verkligen skit hungrig men nejdå! Så gjorde jag purjolöks soppa men det såg så äckligt så jag tog ett glas mjölk.. hur fan ska jag klara mig jag som är beroende av mat! Aja, nu är det halv åtta hos mig så jag ska kolla det annars vet man inte vad som händer (:

Kommentarer
Postat av: mikkis

gjorde det ont? :o

2010-09-09 @ 16:38:44
URL: http://mikkislarsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback