YEAH! inge hår..


God morgon partypeople. Min morgon blev ju underbar, vaknade halv fem av att jag hade skit ont i örat. Jag har tydligen fått vatten i örat igår när jag bråkade med håret i duschen. Svin ont och kunde bara ligga på ena sidan så jag hade det vänstra örat neråt och hoppades på att det skulle släppa efter som att jag insåg att jag inte kunde tryck utjämna efter som jag är helt snorig :/
Så jag är jätte trött och nu sitter jag i skolan och inser att jag var nog inte så pigg som jag trodde men det är bara att bita ihop och om jag har tur får jag sluta tidigare för idag ska jag göra en mys kväll för min underbara
Nu ska jag vänta på att Mathilda kommer så jag får kramas lite på henne =D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback