HELGEN FÖR MIG BESTOD AV JOBB

Jag lever och har haft en fullspäckad helg!

I fredags efter att jag hade slutat så gick jag till alderholmen och jobbade och sedan kom hjärtat och hämtade mig så åkte vi hem och bytte bil sedan till gör det själv hallen och tvättade och städade bilen så den blev fin! Åkte hem till mamma och pappa och umgicks med dom en stund innan vi åkte hem och la oss i sängen och stendog!

Igår så var det bara upp och jobba i det fina vädret men hade sällskap av Ingela vilket var otroligt trevligt och dagen blev lång. Alex hämtade mig och vi åkte hem och la oss i soffan ett tag och jag fixade lite och jag fick svin god mat av hjärtat. Fixade mig och sedan rulllade vi ut och träffade folk och åkte ven en sväng hem till mamma och pappa och umgicks med dom (igen) och sedan rullade vi ut och jag kom hem vid ett tiden och kastade mig i soffan med mina efterlängtade chips som jag somnade med en kvart senare.

Imorse klev jag upp och åkte till jobbet och det gick riktigt fort idag, underbart! Åkte hem och fixade mig så rullade jag och alex till valbo, vilket var länge sedan. Vi köpte ett par varsinna converse så äntligen har jag mina marinblåa älsklingar =D  Fick även med mig en "onepiece" från Gina så som jag myser omkring i nu! Har hadlat mat och ska snart laga mat men först blir det big brother i soffan! =)  ..Långt inlägg men fick bli så :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback