TRÄNiNG OCH RALLY KÖRNiNG

Jag är helt slut och jag trodde helt seriöst att jag skulle dö! Var iväg och tränade med Rebecka och Linn nu på kvällskvisten och började med löpning till uppvärmning och sedan blev det spinning och core, och jag höll på att spy. Snacka om att man känner att man inte har varit helt pigg i kroppen men jag får faktiskt klappa mig på axeln och tycka att jag har varit duktig.

Har nyss hoppat ut ur duschen och ska nu kasta mig i soffan med flingor och mjölk och kolla big brother innan jag kastar mig i sängen för en fullspäckad dag. Imorgon blir det skola och sedan iväg till Linn och efter det ska jag hinna äta, sola och sedan träna.. att jag okrar (gör jag det?) Kommer nog somna gott ikväll och det hopaps jag att ni också gör puss.




..Haha, alex och jag var och hämtade denna söta sak som Oskar har fixat ihop till alex och jag vette fan vad jag ska säga.. den är ju inte speciellt liten precis och jag funderar vart fan han ska trolla bort den någonstans? Men jag var iallafall tvungen att prova såklart så jag kastade mig ut ur duschen och kände mig ganska fokuserad och bjuder på två bilder :) .. sedan att ställningen är anpassad för alexander så jag sitter inte skit bra om jag säger så!

Kommentarer
Postat av: M.I.B;)

Du e så SÖT!!!! ;);)

2011-04-12 @ 08:56:14

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback