DANSGOLVET MEN JAG VAR INTE ENSAM




Kvällen har spenderas med brudarna först hos angelica och sedan slick. Det var faktiskt kul och det var svinmycket folk men ganska drygt med sååå mycket folk!! Hatar när folk ska stå på en och dansa.. Alexander och Johan kom och hämtade oss så vi rullade ett tag men slutade med att vi hamnade hos oss. Jag och Fanny drog ner i badkaret i en timme och mös med tända ljus och trötthet,haha. Nu har jag tryckt i mig en vitabönes burk och känner mig som en ny människa fast lite sömn skulle inte skada men vaför sova när man kan vara vaken? Klockan är snart halv sex på morgonen och jag tror jag börjar fundera på att glida ner i sängen och njuta av lite sömn! C: Imorgon hämder det massa mera kul, pöss!

Kommentarer
Postat av: j

Såg att du hade varit med och tävlat om ett valfritt smycke från hoof store. Tänkte nämna att jag har en sån tävling igång nu om du vill ha en ny chans att vinna. http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2011/february/vinn-valfritt-smycke.html#comment

2011-02-26 @ 14:27:38
Postat av: moa

allt bra?

2011-02-27 @ 14:52:46
URL: http://moahz.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback