FIN HELG!

Hellllu! Vad ska man säga, Lördagskvällen var kanoon med Rebecka och Linn. Vi satt hemma hos mig och drog oss vidare till Maxim men det gick inte så jävla bra. Fick inte ens komma in? Hur fan kan man fixa nått så fungerar det inte för fem öre?  Iallafall så åkte vi till slick och som vanlit var det mycket folk men jag råkade dra i mig lite för mycket så jag drog vid halv två tiden och åkte upp till fanny som jobbade på max :)

Igår mådde jag inte speciellt bra, har nog inte varit såhär dålig på länge faktiskt.. sov halva dagen och låg i soffan den andra men hann ändå discka och städa, färga ögon-fransar (kommer bild)

Idag ligger jag hemma för jag har inte kunnat sovit nått inatt, hela jag har kokat och jag har ont i huvudet och i kroppen.. Jag som skulle träna idag men vi får se hur jag mår. Tar tillfället i akt att plugga lite så vi hörs sedan :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback