ÄNNU EN DAG

Hellu alla söta! Började dagen med en hund i ansiktet som var överlycklig att se mig (alltid lika mysigt)
Gick upp vid halv elva tiden och åt frukost med mamma och tog det lugnt. Fick skjuts av mammi till skolan för idag började jag halv ett och hade samhäll första lektionen. Hade klassråd? och diskuterade lite men som vanligt var det inte så många som öppnade käften, haha. Kollade på en film och sedan fixk vi sluta.

Sitter och väntar på att få börja svenskan och sedan slutar jag tio i tre, ganska så skönt! Får se om jag kommer fixa nått i skolan efter jag har slutat och sedan blir det ett träningspass och självklart ska jag umgås med Fanny senare =) Får se vad denna dagen bjuder på. Fint väder med sol så jag klagar inte ♥

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; det är suuper här ! ;d vad gör durå ?

2011-01-26 @ 17:46:28
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback