DET FINNS TVÅ AV MIG.

Mat i magen med fint sällskap av Fanny med skitsnack och kastat av oss lite agritioner.
Nu sitter jag vid datorn som vanligt och ska skriva klart lite saker som lär vara inne nu i veckan och har fixat min skolmail så jag kan skicka iväg det också för det är ju en fördel. Jag börjar tio över två igen på Polhem för att sy men för mig blir väl det sprätta som vanligt, haha! (brukar inte gå så bra för mig) Slutar halv fem och får se om jag ska hem eller till Bomhus med tror att det dras mot Bomhus så får jag kasta lite kärlek på mamma genom telefonen tills imorgon.



Såhär vacker är jag idag för jag var inge pigg alls imorse så då hade jag inge lust att ställa mig och sminka.
Alexanders fina gula wesc tröja och en stor Dragon tjocktröja men mjukisar var som fick hamna på min kropp!

Kommentarer
Postat av: Joh

Tack så mkt :) Jag har också bott i Gävle i fem år.

2011-01-17 @ 13:23:35
URL: http://johannaty.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback