.....................................................................................................


Var iväg med mamma och solade
och hur skönt var inte det då? Nu känner man sig som en ny människa och är på topp! När vi kom hem gick vi ut med Nalle så nu är han nöjd. Pappa kom hem med fyra flaskor vin ( min pappa vet hur man mutar mig) HAHA, nejdå. Nu dricket jag ett glas vin och väntar på maten och sedan ska jag nog hoppa in i duschen så jag blir fräsh och fin. Funderar på om det inte kan bli en utgång iallafall men det är väl visa sig och då måste jag hem till Alex för att hämta dricka och det kändes ju fint?
Blir till att sova hemma inatt också antar jag och imorgon ska jag upp för att jobba med Erika. Pengarna rullar in som dom ska!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback