OST OCH KEX MED ETT GLAS RÖTT

Dagen har gått bra med plåtningen, riktigt jävla kallt och jag är fortfarande fryssen.
Efter vi hade varit hos Jennika åkte jag och Lollo ner på stan och tog en snabbfika på Mingel och umgicks tills Alex kom och hämtade mig. Åkte hem och Alex skulle faktiskt laga middag och jag fick potatisgratäng och kycklingfile och det var sjukt gott! Så duktig så =D Äkte och hämtade Fanny hos Lina så nu ligger vi i soffan och dricker rött med ost och kex.. älskar det! Älskar att äntligen få umgås med människan. Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: fanny

finns inget bättre en att umgås med dig hjärtat!!!! Älskar dig gullrumpan min! <3

2011-01-15 @ 15:33:47

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback