TIDEN FINNS INTE FÖR ALLT

Haha, har fått klagomål över att jag aldrig skriver längre.. eller rättare sagt dålig uppdatering.
Ja, jag vet och jag orkar inte har annat i mitt liv jag måste lägga ner energi på och tycker är viktigare än datorn. Jag ska försöka och får se om det kommer bli bättre i veckan men det tror jag inte.

Det är skit väder i Gävle, blask och svinhalt så nu är det bara på med dubbskor (det skulle rekomenderas) Idag är jag inte alls pigg, ont i huvudet och hängig så får se om jag klarar hela dagen och sedan åka hem och försöka styra upp mitt brumbrum liv. Har iaf nyss kommit till skolan och skulle ha PA men det vsar sig att jag har en timme medans Mathilda har flera timmar, varför lägger man upp det så när dom vet att två klasser har det mesta tillsammans? Jag ska iaf kolla över lite och se om jag hinner fixa nått på en halvtimme? Lycka till säger jag.


För att hålla mig vaken så spelas självklart detta i mina öron, eller är det så självklart? Alexanders fel :)

Cooler Than me - Mike Posner (Boson Remix)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback