TVÅ UNDERBARA ÅR! ♥

Prima, det är ju trots allt fredag och apro på prima så sitter och och försöker att få ihop ett uppslag till nästa vecka och får väl hoppas att det blir kanon, det kan ju inte bli nå annat ;) Sitter i min ensamhet och försöker få till text men det är lite klurigt..

Idag är det två år för mig och Alexander! Det firar vi med resturanggotta och mys bara han och jag skulle jag tro.
Älskar dig mycket med mest! ♥ Tiden går fort när man har roligt. Kommer ihåg första gången eller vilken av alla? Haha, sedan att jag var så dörkåt i busskillen på elven på mornarna i sjuan! GAAAH.. Att man kunde få dig på fall några år efter är ganska roligt ;) Drömmar kan slå in så ge inte upp! HAHA! Okej förlåt men tycker det är lite kul :)

Dagen jag och Fanny skulle vara med dig och Jens (kommer ihåg att vi dissade Sandsten den kvällen också) det tog ett tag innan du fick med oss ut på en biltur hela natten och morgonen.. Ville inte åka hem. Träffandes även på en fest lite senare och kvällen började med att vi satt som magneter på varandra och jag undrade själv vad jag höll på med men det var nått som fick mig att inte dra mig tillbaka och idag kan jag vara glad för det. Vi träffades ett tag och sviiipss var vi två.. ih, lite töntigt men skulle göra vad som helst för att få uppleva den dagen igen.
Vi har haft våra svackor och problem men oftast försökt löst det och du är min Pojkvän, bästa vän och halva mig


Det är obeskrivligt men jag drar det enkla.. Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Linn

Sorry för det sena svaret, de kommer från gina! :)

Grattis förresten :)

2011-01-29 @ 18:36:22
URL: http://heemlin.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback