EN BIT PÅ VÄGEN



Jag har varit jätte duktig och pluggat med mamma
samtidigt som jag har lagat mat med pappa! Köttfärsås och spagetti, mums!

Jag har ju prov imorgon så jag har pluggat som en dåre och mamma var snäll och hjälpte mig så jag slipper göra om det för det har jag ingen vidare lust med. Har suttit och kollat på ett jobb som jag ska fixa till både henne och skolan så lär ligga i hårt samtidigt som jag ska försöka hinna med allt skit som jag har missat när jag har varit sjuk men därför är mamma så snäll och hjälper mig att lägga upp skiten och även hjälpa mig för annars tar jag inte tag i det.
Ska tvätta lite till och försöka plocka undan lite på rummet innan jag hoppar in i duschen och njuter av att ligga under täcket, dock själv för att hjärtat ska jobba i Bomhus imorgon så han fick sova hemma (= Imorgon har jag sovmorgon till halv ett och ska hinna med en massa:
* Skriva prov
* Träna
* Bio med Åsa
* jobb!

Jag kommer seriöst vara helt slut imorgon och kommer förmodligen inte skriva så mycket, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexander Ingvar Olof Åberg

Du är bäst bäst bäst ingen protest protest protest jag älskar dig mest av allt i hela världen och inget annat i världen kan mätas upp med dig och din fina underbara personlighet jag älskar dig mest av allt! igår,idag,imorgon och föralltid!! :):):):):):)



IIIIIHHHH

2011-03-15 @ 22:18:42
URL: http://www.garaget.org/alex47
Postat av: Frida

Sööööt bild! :D hur länge har ni varit tillsammans?

2011-03-21 @ 06:42:53
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback