EN ONSDAG MED LITE NYTTA I ALLA FALL

Jag blev faktiskt klar med min uppgift idag och ska bara kasta in ljud så kan jag lämna in det och stryka det ifrån listan.skönt! Pappa kom och hämtade mig efter fyra så jag åkte med han hem och kastade i mig mat och satte mig och pluggade lite medans mamma och pappa åkte till ikea dig jag också ville men jag fick nöja mig med att plugga.. Så nu kan jag det förhoppningsvis och hoppas jag klarar provet imorgon :)

Alex kom och hämtade mig vid tio tiden och det fick faktiskt bli en sväng in till Max så jag har äntligen fått ett efterlängtat originalmål och jag har hunnit kollat på tv så jag är nöjd =D Nu ska jag fixa lite saker och sedan ska jag krypa ner i sängen och njuta av en skönhetssömn och imorgon är det att dra till skolan i hyffsad tid för ett möte och sedan börjar jag kvart i två och ska skriva prov. Puss


Min fina kille ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback