FREDAG KVÄLL OCH INGEN ALKOHOL?

Dagen har varit kort. Inte gjort så mycket i skolan förutom att jag har skrivit ett sidohuvud och kapat till mina bilder till foto b. Fick Skjuts av Johan in till stan så jag hoppade på bussen och rullade till Bomhus för att överaska hjärtat som hade åkt till läkaren. Skulle baka kladdkaka men hade inge ägg, så jag fick städa lite istället innan jag satt mig och jobbade lite på PA som jag har gjort hela kvällen.. eftersom jag ska ha dt klart den sista mars, inge stressad alls!

Pussar på hjärtat framför tv och laddar för en jobbhelg som jag har framför mig och imorgon kommer jag även jobba med Louise hela dagen bara hon och jag! Whiiie =D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback