KINAMAT

Gick och mötte min kära vän och tog en promenad in till stan för att hämta ut pengar för att sedan dra oss till före & efter kliniken.. Ih, Fanny förstorade läpparna igen så jag är som Mathilda originalet, märkte att det var många som var nyfikna på att veta vad som hade hänt ;)

Alexander kom hem och vi åkte iväg och köpte kinamat och jag har tryckt i min friterad kyckling och det var underbart, riktigt vad jag var sugen på! Så nu är jag proppmätt och funderar på om jag ska dra igång en film i vardagsrummet eller sovrummet? Stora problem i mitt liv ;p



Kommentarer
Postat av: ALICE - Fotoblogg

Just nu har jag en frågestund tillsammans med min kompis Hannah på bloggen. Klicka här eller klicka dig in på min blogg för att ställa en fråga: http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/march/hannah-algice-har-fragestund.html :D

2011-03-08 @ 21:08:59
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback