LIGGER I SOFFAN!

Alla pluppar bäbisar hit och dit och dom är så söta och man blir ju sugen själv (sanningen)
Men så är jag så rolig så jag tänker tillbaka till tiden då min lillebror kom till världen och jag var helt överlycklg över en förökning i familjen.. Röd, lät illa, luktade illa och värdelös på fotboll, ah ni läste rätt!

Min mamma har berättat för mig när jag kommer springades till henne och skriker: " Vi måste lämna tillbaka honom!
Mamma föklarar att det inte går att lämna tillbaka honom och undrar självklart varför jag vill lämna tillbaka honom när lilla Mathilda svarar: Han kan inte spela fotboll!! Alla andras brorsor kan ju det, jag vill ha en annan! Ih.

Har nyss gjort pizza och sitter i soffan och kollar på " smartare än en 5:e klassare" Lite kul faktiskt (:
Finns inte så mycket annat att göra, förutom att jag har jobbat på PA men har inge lust med det ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gryymt fin blogg !

2011-03-27 @ 00:11:11
URL: http://kungungen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback