ÖVERLYCKLIG BRUD!



Fick hem mina nya älsklingar idag som jag beställde igår! Sjukt snabb leverans och jag hoppade av glädje när jag öppnade det så nu ska jag leka lite och njuta av det goda (a)

Hittade fina små söta som följde med mig hem i fredags tack vare hjärtat! Sjukt sköna och perfekt till våren nu när det är som blaskigast ute bättre än gummistövlar.  Din sko 499:-


Alex sjukt snygga tröja som han inte kommer att få ha ifred han märkte nog ganska fort att jag var kär i den för jag stog och halv grina i hallen bara för att det inte var min tröja HAHA! Men visst är den snygg? 

MINA UNDERBARA BYXOR!
Har velat haft sänna här byxor sedan första gången jag såg min faster i dom och nu har det äntligen kommit ut i butikerna men jag har inte kunnat haft dom men idag råkade jag hitta ett par på cubus och jag kunde ha dom! ÄLSKAR DOM!

Kommentarer
Postat av: faster

Snygg som attans tjejen, både byxor och skor - PUSS!!

2011-03-10 @ 15:30:44

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback