TISDAG MED EN MASSA ATT GÖRA..

Inget ovanligt men jag sov över i morse men ändå inte för jag var vaken och skulle bara vila tills mamma skulle ropa på mig bara att det visar sig att jag vaknar kvart över åtta och ingen har ropat på mig? Springer upp och väcker mamma och frågar varför hon inte har väckt mig och varför hon fortfarande sover? Haha, hon och hugo hade sovmorgon för hugo började inte för ens tio.. bra mathilda! Ibland tar man folk förgivet lite fööör mycket, men det fixade sig och mamma skjutsade mig till skolan snäll som hon är, så nu är jag i skolan.

Ska göra klart min rörliga affirsch eller iallafall försöka och har jag otur får jag sitta kvar idag men får jobba på (a) Blir plugg idag igen (pluggade igår så hann inte skriva nått innan jag somnade) eftersom jag har prov imorgon, svenska. Får hoppas att det blir bra och har jag tur hinner jag till hjärtat ikväll och plugga lite där och mysa med honom. puss



Idag myser jag i min underbart snygga, sköna tröja som jag har lyckats fått ihop!

Kommentarer
Postat av: M.I.B;)

Den e så jä...a SNYGG;);)

2011-03-29 @ 12:15:36
Postat av: fanny

åh så sin tröja!

2011-03-30 @ 12:49:53

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback