Söndagsmys

Jobba jobba jobba. Det är vad jag har sysslat med idag och det var inte det roligaste. Såg ut som fan och jag var trött och ville bara hem eller trött var jag väl inte med hade inte suget till det om jag säger så. Alexander kom och hämtade mig när jag hade slutat och då hade han varit på Jysk och köpt köksbord och ny skrivbordsstol så det var kul. Åkte till willys och handlade en massa gotta ( mycket mat eftersom jag äter som en gris, ih)

Väntar på att få ställa mig och klaga en god middag, kan ni gissa vad?! Ledtråd.. Någonting jag älskar och kan leva på. Sedan blir det en massa mys med babe framför tv ikväll! Imorgon är lovet slut och det blir skola igen och hoppas att det kommer att bli roligare nu när vi är av med några ämnen eller vad man ska säga. Hoppas ni får en kanonkväll!

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

kan du inte lägga upp bilder på lägenheten? så man får se hur de ser ut :)

2010-11-07 @ 17:19:42

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback