30 September

Nu har jag sittit i skolan i en timme med mathilda och försökt att fixa en ny blogg som vi ska ha till skolan och det har inte gått bra precis.. haha! Glömde bort lösenord och shit men nu är det fixat så nu ska vi försöka fixa den om vi hinner.


Några bilder på nya hårfärgen men det syns inte så bra så har ni tur får ni en riktig bild när jag kommer hem.

Inatt har jag sovit som groda vaknat hela natten av att jag har hostat och haft mig. Både min och alex klocka var ställd på alarm och tv slog igång på hög volym men inte störde det mig.. jag klev upp tjugo i åtta iallafall. Jag ger upp. Idag har jag en ganska kort dag och sedan blir det att åa iväg med hjärtat, hoppas det är bra! :)
Och idag säger vi grattis till min älskade faster som fyller 38! Hoppas du får en kanon dag ♥ Ska till henne på lördag och dricka vin och käka smörgåstårta, lääääängtar!

Ha en trevlig dag ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: jepp det har jag. hehe jag vet inte faktiskt övning kanske? <33

2010-09-30 @ 15:49:34
URL: http://jojojosefin.blogg.se/
Postat av: sanne

de är en japank spets ;)

2010-09-30 @ 16:16:28
URL: http://sannepanne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ville bara säga att jag tycker du är suuperfiin när du "bara" har ditt vanliga hår :) Skitsnyggt! Kramis <3

2010-09-30 @ 18:39:00

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback