091216

God morgon mina skönheter!

Nu har mathilda klivit upp ur sängen och har hinkat i sig massa te.. Känns som jag har en tennisboll i halsen och jag är inte speciellt pigg heller men jag ska dra mig till skolan iaf, jag vill träffa mathilda :) Jag börjar tjugo i ett och sedan slutar jag svenskar tjugo i två (:  haha ! Sedan idrott men jag sak inte vara med efter som min hals inte vill leka med mig. Jag kommer seriöst på ig i idrott på grund av att jag har varit sjuk så mycket och om jag är med blir det bara värre så det är ingen lösning det heller >< 

Ska fixa mig lite nu sedan skolan och antar att jag ska leka med älskling idag igen (a)  Har ändå inge bättre att göra..
Nu är det inte långt kvar till julaftorn om ungeför 7 dagar! Åw, vad mysigt.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback