091123

Dagen börjar närma sitt slut och jag har haft en nice dag iaf..
Jag och louise åkte till söderbacken och letade efter sponsorer och vi fick några napp. Vi kastade oss på tvåan in till stan och sedan hem till mig. Vi käkade nudlar och kollade på eva & adam som det var skit länge sedan man såg och det var mys :) käkade lite godis och drack the också och jag vill tacka för en jätte mysig dag ! <3
Jag har även lagat tacos till min bror och jag har fixat fin matlåda ( eller matlådor :D ) till imorgon för då ska jag till åsa igen =)  Nu ska jag bara slappa vid datorn och kasnke tvätta och städa lite om jag orkar ! ih,  kisses



Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Haha thanks! :)<33

2009-11-24 @ 07:36:34
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback