Måndagsstäd

hellu alla fina människor!  HAHA, vad jag kunde säga fint :D

Jag är hemma och har nyss käkat och umgåtts med min familj i några minutet extra och berättat min icke så bra dag! Haha. Nu har alla skillds åt och alla är på olika ställen i huset. Jag gissar du att mamma ligger i sängen och '' läser bok som är sååå bra'' pappa ute i garaget och jag vid datorn.
Och hugo är uppe med brudaran , hmm. Nu blir det städa hela jävla rummet riktigt rent sedan ska jag umgås med min älskade som ska göra mig sällskap ikväll =)  happy thilda.  Nej nu ska jag dunka musik och städa !  kyss

Jag älskar mina pyjamasbyxor som jag köpte på ullared också diggar jag alexanders tröja som jag har fått av snälla han ;D Sen är jag bara för snygg! så det så.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback