Mammas pojkar och inlåst! love it

Kom hem från alexander vid halv åtta, pappa fick komma och hämta migg för jag var så jävla hungrig och trött. När jag kom hem kastade jag i mig stuvade mackaroner och korv som vanligt ( vi äter alltid det) men det gick i. Satte mig i soffan och försökte umgås med min familj ett tag, så vi kollade på halv åtta hos mig ( tycker om att kolla på matlagnings pogram efter som jag själv älskar att laga mat) ihi. Skratta ni men så är det. Sedna blev det ju mammas pojkar och det är så jävla pinsamt att kolla på! är det bara jag som tycker det?  hur beter sig folk igentligen ? jag fatttar inte vad tuttlisorna ska dit och göra, dom är bara där för att få synas i tv och ha kul. tycker så synd om dom tjejerna som verkligen vill hitta en kille ( ni får tycka att jag har fel men det är min åsikt).

Sedan tänkte jag på vad viktoria W sa, att hon har ett skelett i garderoben så jag var lixom tvungen att kolla upp det.
Det Slutade med att jag gick in på tv4.se och kollade det och det visar sig att hon har vikt ut sig, vad kommer mammorna tycka om det ? Det kommer bli kul att se! Haha, man är ju underhållen i en timme iaf. Nu sitter jag och kollar på inlåst som jag också är helt fast vid och det är ganska fränt att se hur det verkligen är. Men det kan inte vara så jävla kul. Jag skulle aldrig klara av att vara instängd jag skulle få panik och bli psykistk störd.





Förskole-"fröken" Victoria W är inte så oskyldig som hon verkar. Här berättar hon själv om skeletten hon har i garderoben.

Du pratar i andra programmet om något skelett i garderoben. Vad är det för något du döljer?
- Det är det att jag har vikt ut mig i tidningarna Moore, FHM, Slitz. Det kanske inte är så många som tror det om mig när man träffar mig. I FHM var jag med för två, tre år sedan. Slitz och Moore var jag med i detta år. Att jag var med är ingenting som någon visste om förutom ett fåtal kompisar.

Men det måste ju bli ganska uppmärksammat nu när du är med i en dokusåpa?
- Ja, jag tyckte det var ganska jobbigt när jag fick reda på att det skulle bli en stor grej. Hade jag inte varit med i Mammas pojkar hade det aldrig blivit lika stort.

Vad skulle hända om en svärmor fick veta något sådant tror du?
- Jag tror inte att de skulle ha någon jättestor åsikt om det EFTER att de lärt känna mig, men jag tror de skulle bli chockade till en början. Men allt som allt tror jag inte att det skulle bli något jättestort problem.

Varför var du med i de tidningarna?
- Det var någonting jag gått och funderat på ett tag. Jag var nöjd med mitt liv i övrigt och jag tänkte "varför inte?". För mig var det en sådan sak man måste hinna göra innan man dör. Andra hoppar bungy jump av samma anledning. Det blir kul att titta på bilderna om några år. Och förhoppningsvis kan de leda till några andra saker.

Vad menar du med andra saker?
- Det kanske kan leda till andra jobb, typ värdinnejobb, eller ansvara för event och liknande. Man får kontakter som kan hjälpa en i framtiden med olika saker. Provar man inte så vet man.

 

Ja man kan ju undra hur svärmor kommer ragera och om hon kommer få säga det själv eller om någon annan tjej kommer säga det bara för att förstöra.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback