go' kväll

Hejsan!
är ni vaken ? jag har nästa nyss kommit hem från jocke och louise.
Vi har varit i valbo en sväng, han till och med unna mig med en glass
på ikea. Sedna hem till jocke och kollade på idol och kollat på Johan falk.
Den var skit bra, lollo sa att tvåan var bättre så jag fick med mig den hem
också så jag har något att underhålla mig med i helgen:* Jag har precis
kommit ut ur duschen och jag väntar på min underbara pojkvän som jag
hoppas kommer snart om han inte har somnat i duschen vilket jag hoppas
att han inte har ;) Blir till att krypa ner i sängen och slö kolla tv en stund.

Idag har jag även tagit bort tejpen som jag hade på kinden. Ni vet nog inte
vad jag har gjort förnått så jag kan berätta lite snabbt:
I onsdags förra veckan så opererade jag bort en hudsysta för andra gången,
fick tydligen tillbaka den på grund ut av att den gick sönder under första
operationen som sedan har vuxit på sig igen. Så jag har stygn som försvinner
av sig själv, så jag får klippa bort tråder lite då och då. Så idag när jag tog bort
tejpen så hade jag mårrhår, jag var jätte fin :D Nej,nu ska jag hoppa ner i sängen!
God natt alla söta !

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-26 @ 16:03:37
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback