Meningslöst

Haha men kul.. skulle gå och lägga mig en stund och kolla på tv efter maten innan jag skulle ut och gå och gå till konsum och köpa hårfärg, men jag somnade och vaknade nu klockan åtta?  Men meningslöst. Jag är så jävla trött så vet inte vart jag ska ta vägen men funderar på om jag ska försöka göra nått med håret, men vart var orken då? Jag får se om jag ens orkar ta mig upp ur sängen.

Skulle behöva plugga till idrottsprovet som jag har på onsdag, ergonomi? Hej på dig också. Pallar inte plugga och det är så fruktansvärt mycket också, men är ledig imorgon ( YEEEAH ) så jag ska kanske ta mig i kragen och vara lite duktig då så slipper jag sitta med det innan jag ska lägga mig imorgon natt lixom. Skulle ju vara ganska så skönt det också :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback