ONSDAG OCH SKOLA iAF ♥


Godmorgon mina skönheter! Försov mig idag också och kommer nog göra det fram tills jag slutar skolan för då har jag väl kommit in i vardagen igen.. Fick skjuts av hjärtat iaf snäll som han är och kom inte så sent :)  Har gjort klart skissen för utställningen som vi kommer ha i höst så får väl se hur det blir. Nu sitter jag och fördriver tiden med att sitta vid datorn som jag har saknat hela sommaren. Ska åka ner på stan med louise och käka och shoppa lite eftersom jag har fått en tredjedel av min lön idag :D Så har jag köpt en klädställning som är gansak så full men får nog plats med lite till (a)  Ska iaf införskaffa mig ett par skor idag som min pappa är så snäll att betala! Vad skulle jag göra utan dig? ;) får hoppas på att jag hinner skriva mer idag när jag kommer hem än vad jag gjorde igår ♥

Risig idag med myskläder. Försöker att gå så lite som möjligt med smink nu ( någonting jag har fått för mig ) Och jag verkigen lääänktar tills lena blir bra i foten så hon kan fixa min hår för nu är det fan kris!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄNGTAR*****

2010-08-25 @ 12:55:04
Postat av: älskling

hörrö mitt hår heter det väl?;) sötnos:D

2010-08-25 @ 19:52:25
Postat av: Faster Åsa

Hej finaste... Gick inte kommentera under dina nya inköp - HELT FANTASTISKT SNYGGA PRYLAR. SKORNA ÄR HELT KLART MIN STIL, VILL HA LIKADANA!!



puss!!!

2010-08-26 @ 13:48:28

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback