SÅ SJUKT TRÖTT!

Drog ifrån skolan direkt efter att vi hade slutat och åkte ner på stan för att vänta på Hampus. Åkte till lenas salong en snabbis sedan åkte vi hem till han och fixade Xbox 360 som han var helt överlycklig över. Spelade med sensor och så och det var både kul och jobbigt.
Pappa kom och hämtade mig som vanligt och mamma bjöd på pannkakor med grädde och sylt och det var inte igår! Åt mig proppmätt som vanligt och dampade loss med pappa.. Jag har seriöst nå fel. Nu ligger jag i sängen och slappar framför tv fast jag egentligen skulle till Lina på julfika och jag har taggat hela dagen och sett fram emot det, hade till och med fixat så pappa skulle skjutsa mig. Men så får jag ett sms och det blir inget.. för alla har glömt bort det? Vad är det för jävla "polare" ? Men det är inte mycket att be om och hon ville heldre ta det på Torsdag så får tagga tills dess om det inte blir utgång. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och plugga och ta en lång dusch så pappa blir glad :D
Så här snygg och fräch är jag!

Kommentarer
Postat av: Augustagnethe

Really great site man!!

2012-08-17 @ 10:31:59
URL: http://augustagnethe.blog16.com
Postat av: Augustagnethe

Really great site man!!

2012-08-17 @ 11:01:31
URL: http://augustagnethe.blog16.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback