IN THAA SCHOOL TODAAY

Idag mår jag bättre och är förmodligen på förbättringsvägen
.
Känns skönt men jag kommer tyvärr får ligga inne hela helgen
medan pojkvännen och flickorna är ute och roar sig, det känns
lite tråkigt. Men jag ska försöka att göra min helg bra endå =)
Ska försöka umgås med mamma och pappa och inte sura ner
mig allt fötr mycket. Hade sett fram imot den här helgen men nej!!

Jag vaknade klockan sex imorse och var pigg som en solstråle och
kunde inte somna om så jag kastade på tv på barnkanalen och
somande väl vid halvåtta tiden igen :) Vaknade vid tio och känade
mig skaplig så jag ringde till Mathilda och sa att jag skulle till
skolan en stund så hon skulle göra mig sällskap vilket jag blev
väldigt glad över.. Bara att när jag hade klät på mig så kännde jag
hur jag fick svårt att andas och hur jag började svettas, jag hade nog
bara lurat hjärnan att jag mådde bättre än vad jag gjorde. Men jag tog
iaf elva bussen till stan och sedan nästa till skolan..    Jag la över min
slutuppgift i grafen så jag kunde jobba med den hemma så jag blir klar
med den och kan länga ner mer tid så den blir bra lixom :D  

Kom inte hem för så länge sedan. Kastade i mig lite makaroner och
köttfärssås så jag har fått i mig några matskedar iaf. Plockat ur diskmaskinen
så pappa blir glad när han ska laga mat ikväll och självklart har jag matat nalle
med en massa köttfärsås som han knölade in i munnen väldigt snabbt.
Nu ska jag fixa grafuppgiften så jag kommer någon vart och kanske till och
med gör om den..  Yeeeeh!   Men jag får väl önska er en så jävla kul fredag och
parta och ha kul åt mig med !  kisses

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback