100119 Tisdag morgon



Klockan är nu tjugo över sex och jag sitter nyduschad!
Otroligt.
Jag var pigg som en lärka när klockan ringde. Jag ställde klockan
sex för jag skulle duscha sedan är det så mysigt att ta det lugnt på
morgonen och inte stressa. 

Idag ska jag till min kära faster på Gavlegårdarna. Vi har en fotografering
nu på morgon en sedan blir det förmodligen frulle och massa teh
drickande =) Hittar väl attid på någonting roligt. Jag slutar väl vid
fyra och då ska jag ner på stan och käka med Alexander.
Det blr nog varma mackor på george, mmmm!

Ikväll ska ju jag till tandläkaren och kolla min visdomstand,
jag tyckte det kändes bättre att dom kollade på allt var bra ist för att
komma dit när det är försent att komma dit och dom lär rycka ut den, AJ!
Nej så får väl se vad dom säger. Jag har inte så speceillt ont nu heller (:

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback