Då var en vecka avklarad..

Home sweet home. Nu är jag hemma från ett äventyr med joakim och lousie (:
Började som sagt tjugo i tolv idag med svenska som inte var så nödvändig att gå
på men man lär ju göra det också.. Efter svenskan hade jag psykologi och det var
ganska segt :/ Slutade tjugo i två och då plockade louise och joakim upp mig och
åkte till valbo och shoppat massa fina saker till deras lägenhet. Det bar även av till
oves och jag köpte en hårborste för jag tyckte att jag kanske behövde en sån :D

När jag kom hem kastade jag på mig myskläderna och hoppade upp på
köksbänken och höll pappa sällskap medans han fixade köttet ;)
Då fick jag för mig att jag skulle ta en ljus sak med lampolja i
vänder jag upp och ner på den för att se om glittret i botten
lös upp och känner hur jag bli alldeles blöt i knät, locket satt inte fast! 
HAHA.
Jag luktar avfettning :D 

Får se om det blir party ikväll. Mathilda slutar jobba sju så ska
snacka med henne då så får man se vad som händer.. Man vet ju aldrig!

Kommentarer
Postat av: Imremerethe

God bless you

2010-12-26 @ 20:33:49
URL: http://imremerethe.blogetty.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback