snö snö snö och åter snö

God morgon :)

Idag klev jag upp vid nio och käkade frulle med lillebror. Vi gick ner till mig och kollade på rasmus på luffen men jag kände att jag bara blev  trött av det så vi kastade på oss vinterkläderna och gick ut med nalle och lekte med han i snön ( jag är jättemogen när det gäller att leka i snön ) Och självklart tog vi en promenad också nr vi endå var igång :)   Dom har inte plogat hos oss så han hoppade som en groda överallt.

Jag har nyss lagat en färskpasta och kycklingwok som blev helt okej enlligt mig och kanon god enligt min bror ! Mästerkocken släng er i väggen =D  Vet inte vad jag ska göra med denna dag men det visar väl sig. Jag ska iaf inte sova bort hela dagen..

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback