GÅRDAGEN MED MiNiGOLF OCH RACE

Minigolf är kanske inte riktigt min.. grej? Åkte iväg till skutskär till mina små nötter och spelade minigolf med dom. Det var svinvarmt och jag hade svarta jeans ( inte speciellt smart ) Och självklar vann ju inte jag då men det hade jag inte räknat med heller men jag kom inte sist iaf, ih. Åkte och käkade på tre små rum som var ny öppnade så vi var ju tvungen att prova där killarna var inte speciellt nöjd men jag tyckte det var helt okej. Åkte sedan ner till garaget för att hjälpa Åkerlind med supran eller ska man kalla det suprorna ?
Självklar så var ju jag tvungen att springa in på preem och köpa lärre medans Louise hämtade partymuggarna för här skulle det drickas.. men gick inte så bra. Vi åkte iväg på träff för att invänta race och det blev av också, inte speciellt spännande  och jag fick inte dricka heller.. hmmm och det gick inte så bra för Almgren heller.  Åkte hem till Åkerlind och satte och där allihopa och degade och det bara small till för mig och jag blev skit trött och hängig så vi åkte hem och jag somnade ganska så fort.


Bjuder på en film på Almgren när han leker med fyrhjulingen


Kommentarer
Postat av: louiise

nött kan du vara :P

2010-07-15 @ 17:33:05
URL: http://louiise.bloggplatsen.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback