KRYPER NER i SÄNGEN MED BABE...GOD NATT

pust. Nu har jag fixat klart bloggen till Sandra och hon blev nöjd så det är ju huvudsaken =) Alexander kom för en stund sedan och han hade med sig en massa kläder som jag blev glad över men vet inte riktigt vart jag ska få plats med alla kläder längre.. Det är verkligen fullt överallt. Jag är sugen på nått och börjar få sådär ont i magen men som vanligt så är det ju kväll och då brukar det komma och jag är ganska så less på det nu. Jag känner att jag inte orkar åke till någon jävla doktor som säger att det inte är nå fel på mig och allt är så bra.. hatar det.  Blir nog till att mata magen med nått innan jag kryper ner i sängen med babe och pussar på honom :)  God natt


Boulongen med Madde och Mathilda!


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

YES vad brun jag är, NOOOOOOOOOOOOT haha! du är söt bebis.

2010-06-22 @ 00:39:08
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback