I GOT YOU

Jag lever! Åw, vilken kväll det var igår. Vi fick skjuts av Maddes mamma till en kille i hemlingby. Gick in och hittade en massa gamla polare som jag inte har träffat på väldigt länge. Bland annat Sanna Westlund och Jonna Smiding som jag har spelat fotboll/innebandy med. så det var ju kul (:  Dansade och hade massa trevligt, mycket skratt och en mycket nerspilld Thilda! Seriöst, jag hade nya spettsbodyn och alla skulle promt hälla mitt vin mellan tuttarna och ner på magen, ingen kunde ju hålla koll på armarna ;o Så jag var ganska så kladdig och där med frös..

Vid tio över ett sa killen som bodde där att festen var slut för hans föräldrar skulle komma hem bara att Mathilda viste att han var ensam hemma hela kvällen men men.. Vi ringde till Alexander så han kom och hämtade oss så skjutsade vi hem Madde. Sedan blev det en tur till korsnäs för att kolla biltvätten men det gick inte så bra att använda den eftersom dom har plogat upp feta snöhögen precis framför, haha! ;D   så vi åkte till skutskär där det inte äns fans någon :o dom hade tagit bort den :D  Vi rullade in till stan och käkade på max, starkaste jävla kyckling burgaren fick jag :o Men den var god! HAHAHA, mathilda sa till mig att hon alltid har undrat hur dom viker burgarna så killen bra: jag säger till när jag ska vika så får du se. haha, vi höll på att dog. Han sa till och visade skit sackta och förklarade verkligen hur man gjorde, så söt stackarn (: Vi åkte hem vid halv fyra och jag var så trött att jag trodde at jag skulle försvinna ;)

Ja, då var det ju lördag och Alexander har åkt och fira sin mamma vilket jag tydligen inte fick komma på ;) Så jag har umgåtts med Niklas och Jocke som kom förbi en stund :) Mycket trevligt!  Sedan blev det ut en stund med hunden och leka med han vilket han tyckte var mycket trevligt (:  Sedan åkte jag mamma och mormor till lidl och handlade och nu ligger jag i sängen åt fel håll, jag ligger på bredden av sängen och det är sååå mysigt! ihih. Ja, ikväll vet jag inte vad som händer, alexander skulle nog parta med killarna men jag vet inte om jag har lust vill bara ligga hemma men det är inge kul själv, så får se vad min lördag kan erbjuda (: P&K

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback